vineri, 18 septembrie 2015

Acordul UE-China a fost distorsionat de politica, acum politica trebuie sa il repare

O decizie cu privire la luarea sau nu in considerare extinderea taxelor comerciale existente pe producatorii solari chinezi este pe masa Comisiei Europene.

 In cazul in care taxele sunt extinse, angajamentul de pret pe module si celule din China, care impune un pret minim de import (PMI) si o cota pe produsele chinezesti, este posibil sa ramana in vigoare.
Daca Comisia decide chiar sa ia in considerare o extindere, ancheta ar putea dura pana la 15 luni.

Rapoartele nefondate au ajuns PV Tech ale producatorilor de module europene se lupta sa se aprovizioneze de celule europene si una din ele reprezinta confruntarea de control de la functionarii vamali, tarifele ameninta sa se extinda in domeniul de aplicare geografic. PV Tech, de asemenea, intelege ca si comisia este impartita, cu unii satui de parazitarea resurselor si altii decizi sa nu usureze pozitia privind practicile acordului cu China.

Si apoi mai exista intrebarea daca taxele in vigoare pentru ultimii doi ani au facut ceva pentru a proteja ceea ce a mai ramas din procesul de fabricatie PV european,  dovezile disponibile sugereaza ca continuat sa se micsoreze peste acel moment. Toti acesti factori fac decizia Comisiei, care trebuie sa se faca la inceputul lunii decembrie, una care este putin probabil sa pastreze toata lumea fericita.

SolarWorld, fora motrica din spatele Uniunii Europene ProSun, este singurul producator de celule de scara in Europa si Merc -presedintele al fabricii de module slovene Bisol, spune ca este dificil pentru compania sa de sa obtina celule de la ei si sa produca un produs competitiv. Sursa lor acum in cea mai mare parte sunt celule din Taiwan. SolarWorld, intre timp, a declarat pentru PV Tech ca nu detine monopolul asupra productiei de celule in Europa.

Deci, cum am ajuns in acest complex, situatie nesatisfacatoare, care ar parea sa fi lasat toate partile nemultumite? Răspunsul simplu: politica.
Optsprezece state membre s-au opus instituirii de taxe preliminare inapoi in 2013. Merc a fost informat in momentul in care Germania a incurajat votul Ministerului de economice sloven impotriva tarifelor. Cu Franta si Spania de partea lor, Germania nu a putut sa castige suficient sprijin pentru a bloca masurile.

Salvarea situatiei actuale, respectand in acelasi timp statul de drept, va necesita un meci proaspat de interferente politice. Daca asta inseamna o revizuire a PMI, aplicarea de taxe sau inlaturarea lor, calea de inaintare este in mainile Bruxelles-ului ". Parerea ta despre acest caz probabil depinde de unde te potrivesti de-a lungul lantului de aprovizionare. Ori ca produci module in Bavaria, celule in Wuxi, vin in Toscana, interesul castiga.

sursa: http://www.pv-tech.org/editors_blog/eu_china_trade_deal_was_distorted_by_politics_now_politics_has_to_fix_it 
 

2 comentarii:

  1. Halo, sunt Helena Julio din Ecuador, vreau să vorbesc bine despre Serviciul de finanțare Le_Meridian pe acest subiect. Serviciul de finanțare Le_Meridian îmi oferă sprijin financiar atunci când toată banca din orașul meu a respins cererea de a-mi acorda un împrumut de 500.000,00 USD. Am încercat tot ce am putut pentru a obține un împrumut de la băncile mele aici, în Ecuador, dar m-au respins cu toții, deoarece creditul meu era scăzut, dar cu harul dumnezeiesc, am aflat despre Le_Meridian, așa că am decis să încerc să solicit acest împrumut. Cu Dumnezeu dispus să-mi acorde un împrumut de 500.000,00 USD cererea de împrumut pentru care băncile mele din Ecuador m-au refuzat, a fost foarte grozav să fac afaceri cu ele, iar afacerea mea merge bine acum. Iată Le_Meridian Financing Investment Email / WhatsApp Contact dacă doriți să aplicați împrumuturi de la ei.Email:lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp Contact: + 1-989-394-3740.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte recunoscător față de firma de împrumuturi Elegant pentru că m-a ajutat să obțin un împrumut de 600.000 USD cu ajutorul ofițerului de împrumut Russ Harry și voi fi întotdeauna recunoscător. Viața mea s-a schimbat, banii mi-au fost plătiți, dețin acum o afacere pe care o întrețineam pentru familia mea. Sunt recunoscător pentru tine, domnule Russ, și Dumnezeu să vă binecuvânteze. Le puteți contacta pentru asistență financiară pe e-mail: Elegantloanfirm@hotmail.com pentru asistența dvs. financiară.

    RăspundețiȘtergere